There was an error in this gadget

Wednesday, April 11, 2012

Picnic Menu


Masa confirm ngan Ilyia nak picnic kat Fraser's Hill,
aku awal-awal dah terbayang nak bawak sambal sardin.
Mesti sedap makan kat tempat sejuk.
Walaupun Ilyia cakap nak wat theme English Picnic, sardin is so hard to resist.
Koman-koman pun buat cicah makan roti.


Contohnya macam ni.


Atau macam ni.


Ataupun macam ni.


Bawak juga telur dadar macam ni.


Berserta timun.


Makan dengan nasi panas!


Mesti akan bawak jugak kicap kipas udang chenta hati ku selamanya ni.


Nak mengancam, buat sambal begini.


Pas makan, layan teh o.

Perrgghhhhh...
Tapi Sabtu ni memang tinggal harapan.
Time aku tak pegi memane lately, 
takdelah pulak boss ni suh datang keje la hape la..Hishhh..
Why this saturday? why boss? whyyyyyyyyyy???

No comments: