Tuesday, June 05, 2012

Fluctuation of My Body Weight


I gained 10 kg in 6 month!
omaiiii..
i wonder what would happen after 9 month?
let's cekidout! 
(kau cekidout sengsorang adila.xde sape nak tengok ko menggemuk. haha)


currently : 6 month of second pregnancy.
big enough. berpotensi mengurangkan kadar keyakinan diri.


previously : 6 month of first pregnancy.
hmmm..not much different. memang camni la gamaknye. ok terima kenyataan.


previously : 9 month of first pregnancy.
*Bijik mata terjojol. Perghh..sangat gems!! cant believe it!!
tapii..x selama2nya akan gemuk camni kan? pujuk diri sendiri.


previously : 3 month after gave birth to Allysha.
This is fine. ok la. x la slim sangat. tapi x la gems sangat. 


previously : before get married.
This is far far far better.


yang gatal sangat pergi compare dengan gambar 2009 ni kenape?
*nangis. berazam mahu seperti sebelum kahwin.
i'll try my best. this time nak pantang betul2.
(mesti mak gelak kalau tau azam aku ni)
for the time being, redha je dengan badan yang membelon ngalahkan man belon.
takpe la, as long as mommy and baby is healthy kan..
Insyaallah..

6 comments:

Anonymous said...

Cinta..Congrats!!! (adik_TR_UKM))

Adila said...

adik..mane ko dpt belog aku dik??haha,,tengkiuu..kalau rindu aku sile tatap gmbr aku ye dikkk.. ;p

Anonymous said...

eh..ade kat info kalo x silap aku..hehe.pinjam baby!! (adik)

Adila said...

boleh!jom la jumpe..hehe

Anonymous said...

ko kot dtg melaka roger la aku..
aku duk melaka skrg.

Adila said...

o yeke?katne?kitrg ayer molek..blh ar jumpa kat dataran pahlawan hahah