Monday, July 16, 2012

Ramadhan Datang Lagi!


Four days to go before Ramadhan.
Bersyukur banyak-banyak kalau kita panjang umur nak jumpa Ramadhan lagi tahun ni.
Ingat lagi tak doa berpuasa dan berbuka puasa? Heee..cam tanya budak kecik je.


Ramadhan sebelum ni, kitorang ala-ala je.
Rugi betul tak amik kesempatan untuk semua ganjaran yang dijanjikan.
So berazam nak puasa penuh tahun ni dan menghayati bulan mulia sebaik mungkin.
Walaupun tak dapat tarawikh kat surau (sebab budak kenit si bz body tu hah),
 hopefully papa rajin imamkan tarawikh mommy kat rumah, macam last year.
Bukan tak boleh solat sendiri, tapi berjemaah kan jauh lebih bagus.


Di kesempatan ni, saya Adila Hashim Shariff nak minta maaf di atas segala 
kesilapan dan ketelanjuran kata-kata dan perbuatan sekiranya saya pernah 
menyinggung perasaan atau menyakiti hati anda (seriously).
Saya tau saya pernah terbuat orang marah/sakit hati/benci etc tapi saya terrr..I'm sorry..
Saya pun dah lama maafkan orang yang pernah menyakiti hati saya juga.
Memang lebih tenang bila takde dendam/perasaan benci dalam hati kita.
Kita manusia biasa, siapalah kita untuk menghukum. Jom kita saling bermaafan! ; )



Insyaallah..

No comments: