Wednesday, July 11, 2012

perempuan dan yang berkaitan dengannya..


Spesis perempuan..dan segala yang berkaitan dengannya, memang cepat merajuk..macam aku yang merajuk ngan husband semalam sebab dia macam x excited je nak celebrate anniversary we ols. memang kebanyakan lelaki camtu ke atau aku yang tersentap lebih? ilyia kata 'dah nasib kita kawen ngan lelaki melayu yang memang tak romantik, tak reti2 nak amik ati bini..' oh ye la kot..tapi x aci la! kalau birthday husband, father's day, etc, beria we ols nak celebrate tauuuu..siap buat surprise lg..ni,nak celebrate pn payah,nak buat surprise utk wife die, jangan haraplah!berangan la sorang2..

eh, tercomplaint pulak..maybe sebab tengok muka aku monyok je pagi td, husband tetibe explain 'papa bukan xnak celebrate anniversary kita ngan birthday mommy tau..tapi papa kan demam, x sihat..mommy boleh tunggu esok x? pastu weekend kita celebrate ok?'

laaa! cakap la awal2! buat penat je aku merajuk..aku pun satu hal. bukan tak nampak, dia tengah x sihat..dah la aku sendiri pulak tu yang jangkitkan virus kat die..kenapa la aku cam x faham? wellll simptom mak buyong memang sesitif ok! so now dah x merajuk lagi..heee..

pastu td ada member wasap 'aku stress ar. susu aku cam dah tak banyak je..cane ni? dah la nak dekat bulan puasa..nanti lg la sikit..'  terus aku menuduh 'ni mesti ko tak pump ikut schedule kaaaannnnn?' a'ah katanya..dah agak dah..ni mesti kes cik b merajuk..yela, kite leka sgt buat benda lain ke, kua jenjalan pastu x pump ke, dah bengkak nak meletops pun bia je, lama2 cik b merajuk u ols..

dulu masa pegi bandung x bawak allysha, camtulah jadinye..berjalan sakan, balik hotel baru pump..walaupun dah menjejes sampai basah baju dan bau masam..natijahnya, balik kl terus susu tak kua..after 2 weeks baru normal balik..amik kau! lagi dasyat dari tuan punya badan, kena pujuk 2 minggu baru ok balik..cam x caya je die bila aku bagi alasan camtu..well..dah spesis pompan kan, memanglah kuat merajuk pastu nak kena pujuk..

so tips untuk banyakkan susu badan,jugak ialah, jangan sesekali abaikan dia..kalau rasa perlukan dia, kena pandai jaga dia, selalu ingat kat dia, spend time dengan dia..just like woman.. ; )

this post is updated by using blackberry. ampunkan segala kesilapan spelling dan alignment yang ada..

2 comments:

Sh@MytO said...

AKU SUKE ENTRY NIH!! POMPUAN OH POMPUAN..(CAPSLOCK SBG BUKTI SUKE SGT!!!) MUAHAHA

Adila said...

Hahaha! Pompuan peknen lagi laaaa..kekadang tak faham dgn diri sendiri..merajuk tak pasal2..ah,lantaklah!ingat senang ke nak jadi pompan? Kan shammmm...