Friday, February 10, 2012

Victoria's Secret - Secret Charm


I kissed myself every five minutes
because of this.

I love body butter and lotion so much.
Kalau masuk The Body Shop mesti nak beli body butter / lotion baru.
Kat rumah ada lima yang belum buka/belum habis.
My favourite was fruity smells such as strawberry, raspberry, etc.

Masa kat Changi Airport ada la beli Victoria's Secret Body Butter sebab ada duit balance.
Dah la tax free kan. Memang rugi kalau tak grab.
Sebab tak pernah beli, main amik je Secret Charm dan Pure Seduction.

After I applied the Secret Charm on my body,
I couldn't stop to kiss my skin!
Seriously.



 Betul-betul charming bau dia.
Hubby pun suka. Saya lagi la terlampau suka.
The best smell of body butter/lotion I ever bought.
Fit my taste beautifully.
Kalau ada sesapa pergi Singapore by flight,
nak kirim bole takkkkkk????

= )


No comments: