There was an error in this gadget

Tuesday, January 01, 2013

Allsyha Azzahra : 18 Months


Allysha just got her 18th month immunization last Monday, 31/12/12.
Her weight is 12.2kg which is only 200g extra since 6 month ago.
Still with her diet as a fruitarian.

Anak dara saya ni sudah macam-macam pe'el.
Her curiosity is beyond my control. There's nothing I can do. 
Just let her explore, discover and learn by herself.


Fondest to play with my make up, body lotion, deodorant, 
dan segala macam yang dia nampak mommy dia pakai, tu la yang dia nak main.


Mommy getting used to this.
Leave her for 5-10 min, then ready to have all the things on the floor.
Membebel pun tak guna, bukannya dia faham.
Malah akan menjawab dengan bahasa siam dia tu.
'kak ku ar tai pei pun kap oppa aaaa..'
Yelah, what ever.

The most surprising is she already start to camwhoring.
Ini mommy tak permah ajar sebab mak dia pun tak suka sangat nak amik gambar sendiri sambil buat muka itu ini. Hanya senyum saja. Niat nak snap gambar pertama bawah ni je.
Tapi terkejut tengok cica muncung-muncung mulut dan buat mimik muka pelbagai. 
Who teach you that? Mesti makcik-makcik nye lah ni.



Oh it was the most meaningful 18 months for me darling.
Looking forward for another precious moments together.
Mmmmuaaahhh!

No comments: