There was an error in this gadget

Thursday, October 11, 2012

Thank You to All My Fans


This entry is especially dedicated to my fans..


Today..I wish to say deepest gratitude to my fans.

THANK YOU TO ALL MY LOVELY FANS


For cooling us when the weather is really hot all day long.

Cuaca sangat panas sehingga aku perlu mandi 4 kali sehari 
dan switch on 2 kipas ceiling plus kipas kecik. 

Aisy pun diizinkan tak payah bedung waktu siang sebab berpeluh-peluh 
pastu kulit jadi merah-merah pastu jadi rash skit.

Terima kasih kipas-kipas di rumah! Kalau kat Ampang, selamba on AC. 
Kat sini tak boleh. Nak naik tangga pun Mak dah bising. Takpe, tunggu seminggu lagi. 
Tak sabar nak lepak ngan Aisy dalam bilik kita pulak.
Oh room sweet room...


p/s: mesti ada yang ‘ek elehhhh’ kan entry ni. Haks..

1 comment:

Cool Lean said...

Bu'!!!!!!!!!!!!!!! Dak Dila ngelat!!!