There was an error in this gadget

Tuesday, December 18, 2012

Sakit Gigi


Sehingga tak dapat berfikir.
Effect sakit gigi sama ngan b* bengkak.
Tangkap sampai kepala dan mengganggu emosi.

Sampai kadang-kadang orang cakap apa pun dah tak boleh dengar.
Sayup-sayup je sebab secara automatik akan terfocus kat rasa sakit.
Walaupun dah termakan painkiller sebab tak tahan sangat, tapi tetaaappp rasa sakit.
Kalau berjalan kesana sini, lebih sakit rasanya. Adoi. Nak duduk diam-diam je.


Ye, beginilah. Sampai ke tahap tangan sentiasa kat pipi sebab nak tekan rasa sakit tu
(tak membantu langsung pun).
*fening*

Di saat ni, curiosity level pula meningkat sangat tinggi.
Sangat nak tahu apakah rupa gigi yang sakit ni. Berlubang ke, berlubang kecik ke besar ke, berulat (masa kecik-kecik mak cakap kalau makan gegula banyak nanti gigi berulat) ke, 
tak sabar nak tengok rupa si gigi yang sakit itu.

Ok, perlu jumpa denstist secepat mungkin sebab petua hape pun dah tak jalan.
Perlu settle cepat sebelum ada orang kena marah tak pasal-pasal.
kbye.


No comments: