There was an error in this gadget

Wednesday, December 12, 2012

Aisy Azziqry : 2 Months 2 Weeks

Aisy is now 2 months + 2 weeks old.
Dah mula suka sangat hisap jari, leka tengok advertisement, senyum-senyum bila nampak orang, pandai ketawa bila diagah, dan bersembang (dengan rancaknya).
Inlah punca mommy jalan tak nampak orang dah sebab sentiasa terbayangkan Aisy
(memang rabun pun ye jugak).



 Aisy pun dah pandai tidur sendiri bila mommy tinggalkan dia dalam bilik masa nak pegi keje. Tidur tanpa orang temankan. Tidur tanpa perlu minum susu.
Independent eh? (tapi kalau mommy ada, tidur nak berdodoi dan berdukung aje).



Oh, husband and me so addicted to Aisy's smell. Bau muntah dan peluh yang sangat bashi tapi mendamaikan dan melegakan bila dicium dan disedut dalam-dalam. Hilang penat.
Paling best bau kat leher, celah-celah jari dan belakang tengkuk. Smellylicious!

Kakak pulak dah boleh diharap untuk tengok-tengokkan Aisy, mama kata.
(walaupun 20% je harapan yang boleh diberikan)
Kalau adik menangis, kakak akan tarik tangan mama supaya mama tengok kenapa adik menangis. 'Aisyyy..Aisyyy..Mamaaaa..Aisyyy..'


Ok, tak sabar nak sampai rumah.
Miss Aisy and Allysha so much!

No comments: